خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/28 - 13:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
جانشین اتاق وضعیت فلسطین؛

ضرورت محاکمه حامیان صهیونیست‌ در محاکم بین‌المللی/ کابینه جنگ اشغالگران سرگردان است

جانشین اتاق وضعیت فلسطین اعتقاد دارد حامیان صهیونیست‌ها در جنایات صورت گرفته در غزه شریک هستند و باید در محاکم بین‌المللی مجازات شوند.

روح‌اله‌زاد؛ جانشین اتاق وضعیت فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست بررسی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر پیش از ظهر امروز (یکشنبه 28 مردادماه) با حضور احمدرضا روح‌اله‌زاد جانشین اتاق وضعیت فلسطین و جمعی از فعالان فلسطینی در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تهران برگزار شد.

روح‌الله زاد در ابتدای این نشست با بیان اینکه عملیات هفت اکتبر به همگان ثابت کرد صهیونیست ها شکست ناپذیر نیستند، گفت: در واقع رژیم جعلی و کودکش اسرائیل، دیگر نمی تواند پشت هیمنه پوشالی نظامی خود مخفی شود.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین با اشاره به اینکه جریان مقاومت در عرصه های مختلف توانسته صهیونیست ها را تحت فشار قرار دهد، اظهار کرد: بر این اساس می توان اذعان کرد نظامیان صهیونیستی تحت محاصره کامل جبهه مقاومت قرار دارند و این امر سبب سرگردانی کابینه جنگ اشغالگران شده است.

وی در این زمینه، افزود: موضوع مذکور سبب شده در میان مقامات صهیونیستی اختلاف نظرها افزایش یابد و این تنش حتی به جامعه صهیونیستی نیز کشانده شده است؛ بر این اساس مشاهده می شود که ساکنان سرزمین های اشغالی مدام کابینه جنگ را مورد نقد قرار می دهد و خواستار آزادی اسیران خود هستند.

روح‌الله‌زاد با تاکید بر اینکه جریان مقاومت در جنگ 33 روزه و پس از آن نشان داد معادله قدرت رو به تغییر است، ادامه داد: بنابراین تحقق عملیات طوفان الاقصی مهر تاییدی بر این امر محسوب می شود.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین تصریح کرد: در این میان باید یادآور شد صهیونیست ها همواره بر ظرفیت بازدارندگی خود نیز مانور می دادند اما این مولفه قدرت آنها نیز دچار چالش و نهایتا شکست شد از این رو شاهد افزایش فشار بیشتر مقاومت بر صهیونیست ها هستیم.

وی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه صهیونیست ها امروزه از طرف جامعه بین المللی نیز تحت فشار قرار دارند، گفت: در واقع آنها با همکاری ایالات متحده درصدد هویت بخشی به خود بودند اما با جنایات انجام شده این سیاست و دسیسه آنها نقش برآب شد.

روح‌اله‌زاد در این راستا، اظهار کرد: در این میان افکار عمومی دنیا نیز نسبت به پشت پرده های دسیسه صهیونیست ها آگاه شد لذا مشاهده می شود که مردم کشورهای غربی همواره در خیابان ها شعار حمایت از مردم فلسطین را سر می دهند و در مقابل بر ضرورت مجازات صهیونیست ها تاکید دارند.

جانشین اتاق وضعیت فلسطین با اشاره به اینکه حامیان صهیونیست ها در جنایات صورت گرفته در غزه شریک هستند، افزود: متاسفانه کشورهای غربی به سردمداری آمریکایی ها هزاران تن بمب و تجهیزات نظامی در اختیار صهیونیست ها قرار دادند لذا آنها نیز در ریختن خون کودکان و زنان بی گناه فلسطینی مشارکت دارند و باید در محاکم بین المللی مجازات شوند.

وی در این زمینه، تصریح کرد: بدون شک مجامع بین المللی که این روزها در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت کرده اند، مجبور خواهند شد با خواست ملت های آزاده و عدالت خواه همراه شوند و سران رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها را مجازات کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382448
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار